vilken kväll/natt/morgon

Kvällen började med tacos hos Louise, supermysigt med mina två favvisar! Vi utökade våran liga när Malin ramlade in hos Louise. När vi tyckte att vi var redo för att vandra Karlstadsmörka gator ner mot kroggatan så trampade vi iväg, fem polisbilar + en piketbuss virrade runt i Viken området. Undra vem dom letade efter? Måste varit en riktig gangster när det är så många polisbilar, eller har jag fel? Någon som rymt från psyk kanske. Vem vet!

Väl på kroggatan så gick vi till Tempel och dansade tills vakterna bad oss försvinna därifrån för att dom ville hem och sova, trist tyckte vi. Men de stängde ju 02.00, varför stänger alla krogar/nattklubbar i Karlstad så tidigt?
Efter 04.00 var vi tillbaka hos Louise där vi satte oss i soffan och nästintill somnade när Malin ringde och sa att efterfesten var på Kasernhöjden, och vips! Efterfest-mode-on! Taxi dit.

Vid halv sju ringde jag mamma och frågade när hon slutade jobbet, svaret: kvart över sju. Så vid åtta tiden i morse så trampade jag in här hemma med trötta steg! Lång kväll, men jag hade haft himla roligt. Så tack för en kanon kväll brudar!

Nu är det ju söndag, söndagsångesten får man på köpet

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- haha nejdå!

2010-11-14 @ 19:30:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0