I MAAAADE IT

Majloppet, I made iiiit!

volleybollturneringen klarade jag visst också av. jag hade inte tänkt att vara med på den, men det blev som ett uppvaknadne: SHIT VI TAR SNART STUDENTEN! paniken spred sig ganska fort i kroppen: jag kommer aldrig mer ha en idrottsdag, jag kommer aldrig mer bli hånad av 1 & 2:or för att jag missar bollen och har jag verkligen gjort allt jag velat? För ärligt, så har jag nog missat de en del idrottsdagar pga att jag tycker det har varit tråkigt. Idag var det roligt, var det bara för att det verkligen var sista innan studenten? Eller är det verkligen kul med dessa kraftmätningar mellan klasserna i skolan? Eller är det roligt för att jag går i 3:an, ska ta studenten och är bäst hur det än går i turneringen?

Faktiskt så tror jag att det var kul att umgås med klassen. Jag menar, det här är ju det sista vi gör. En del som jag pratat med säger att de skulle göra vad som helst för att få gå om 3:an, uppleva den tiden igen och ta vara på den bättre. Har jag tagit vara på mitt år, mitt tredje år på gymnasiet, mitt sista år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0