när vädret är som det är här hemma..

.. blir det lätt att man drömmer sig bort, till bättre dar!






snart bär det, som tur är, av igen mot varmare breddgrader. så fort jag slutat jobbet ska jag packa väskan och hoppa på första bästa flyg! Förhoppningen är att jag skall kunna dra två gånger i höst/vinter. Troligtvis, så tycker nog inte mamma om min idé att resa två gånger. "Spara pengarna!" brukar det låta.. Men jag har ju jobbat heeeela sommaren lång, missat det fina vädret och har inte rest ett dugg i sommar. Eller jo, jag har varit till Göteborg och Smögen. Kortare resor. Förra året var på fler resor: smögen, kalmar/öland, stockholm & turkiet bland annat. Iår? En dag i Göteborg (pier pressure) och en helg i smögen. jag vill se nått annat en värmlands gröna regninga landskap, jag känner mig instängd här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0