Men typsikt.

Jag var till elgiganten förut för att se om de hade en laddare till min HTC. Men hade dom de eller? NEJ. Vm i drygt ställe. Dom har ju ingenting, inte ens kameran som jag vill ha som de faktiskt har på sin hemsida. uuuh! Borde visserligen byta ut min HTC till något lite nyare kanske, batteriet börjar säga ifrån. Batteritiden existerar ju knappt. Haha. Men så är det! Skulle varit till Ikea också, men kom jag i håg det?....

Panduro är i alla fall en bra butik, massa rea och grejer. Plockade på mig en hel del grejer till mitt scrapbookande! Busig ja. Ska frächa till mig om en stund och besöka Rebecca på hennes jobb, men först ska jag kika på resoooorr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0