when it all falls apart

Just nu är jag i en formsvacka (javisst, det händer även den bäste).
Körkortsteorin klickar inte som den borde, inte skoluppgifterna heller som jag missat.. Öhm, ja. "Jag fixar det imorgon" är ett klassiskt uttryck, så tack och lov för morgondagen (och dagen efter det).

Spotify har även rasat samman för mig, det skulle tydligen vara en trojan eller nått (?) och det skulle bli bra om man installerade om det igen. OM det gick att installera om. Det funkar inte för mig och som pricken över i:et så ramlar mitt databord ihop. Det står på snedden och hån skrattar åt mig. fan, ärlig talat


Amanda åker förövrigt till Egypten om några timmar,
tror hon glömde packa ner mig i sin väska!
Jag hoppas i alla fall att hon får en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0