life, is a roller coaster

Vilken dag! Min dag startade med buss in till staden för att ha en körlektion, lika rolig var nog inte killens morgon som fick slänga sig av bussen på stora torget och spy! Det vände sig i magen även på mig när jag såg han spy, fyy...

Sisådär en timma till körlektionen fick jag vandra runt i Karlstad för att vakna till och försöka få huvudvärken att släppa. Mådde inte speciellt bra egentligen, jag vet inte vad det är med mig men jag känner med sjuklig hela tiden. I alla fall, körlektionen var något annorlunda, det fick även körläraren erkänna när vi blev tvugna att stanna bilen på grund av kor på vägen! (vi var vid detta tillfälle, utanför Karlstad och körde) 5-6 kor kommer fram och börjar slicka på bilen, ja jag blev rädd! (och där fick vi stå i 5minuter) En hade ju horn!! Inte varje dag det händer. Vi kom i alla fall tillbaka till den lite mer säkra stadskörningen (finns i alla fall inga kor på vägarna där). Och ÄNTLIGEN har jag fått beställa halkbana. "wow" tänker ni. Men för mig är det ett steg i rätt riktning! Måste ta mig i kragen och plugga lite mer teori, så ska jag väl fixa det där körkortet snart!

Dagens övriga planer fick ställas in och flyttas till imorgon, då jag hoppas att jag mår bättre då!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0