I don't speak el Spanio

Idag fick det vara nog. Åkte till skolan, men jag åkte hem lika fort!

Är så trött på att alltid ha ont i huvudet och magen, aldrig orka varken äta eller sova. Så idag gick jag till Doktor Spaninen (han var spansk). Det var inte det lättaste att förstå sig på han, men jag berättade i alla fall för han felen på mig. Han tog olika prover och så kollade han mitt blodtryck. Han gav mig tabletter och skickade hem mig (som vanligt när jag går till doktorn). Blir jag inte bättre inom några dagar får jag komma tillbaka, så säger dom alltid.

Väl hemma igen, la jag mig i sängen och nu tar jag mig inte härifrån. My head is spinning right round, magen tycker att jag ska äta, huvudet säger blä! Just idag, är det inte kul att vara jag.

Kommentarer
Postat av: amanda

Krya på dig sötnos! Puss

2010-01-15 @ 22:05:44
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0