18 år och rock n roll, inga regler - ingen koll!

Som bekant för er som läser så har jag fyllt 18 år, äntligen. Ett tag började jag nästan tvivla på om jag också skulle få fylla 18 någongång. Men den 29 december 2009, fyllde faktiskt även jag 18 år!


jag med syskonen!

Smycken, skor, pengar och scrapbooking grejer är bara några av alla grejerna jag fick! Så tack alla, för det :-)


Dagen firades till en början med familj & släkt. Senare mot kvällen blev det att åka hem till Louise och få mer paket innan magen skulle fyllas på med mera mat.



josefin och jennsan


jennsan och lollo


jag och rebecca, hade inte en av våra bästa kvällar då det gäller att fastna på bild. vilket louise påpekade, men bakgrunden var fin i alla fall, som hon sa!


JAG ÄR 18 ÅR, JAG GÖR VAD JAG VILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0