waiting for you to break the silence..

Jag önskar att jag kunde läsa människors tankar, eller inte egentligen människors. Bara vissa, speciellt dina. Det vore så skönt att veta vad som snurrade runt i ditt huvud, vad dina tankar var! Åh, va enkelt det skulle bli för mig i så fall. Vad mycket tid jag skulle spara på att slippa fundera hur du tänker och vad du tänker. Jag vill veta! Just nu känns det bara som att allt rinner som sand mellan fingrarna på mig och det finns ingenting jag kan göra åt det. Kontrollbehov. Behovet av att kunna styra allt som händer runt mig, men det kan jag inte. Jag kan inte styra dig, jag kan inte få dig att säga vad du tänker. Vad är det som händer? Jo, jag tänker för mycket. Överanalyserar allt. Just därför skulle jag vilja kunna läsa dina tankar, åh vad enkelt allt sulle vara då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0