I dröm och fantasi

Ibland behöver man lite tid till att fundera på saker och ting. Själv har jag funderat hela natten, hela dagen och fortfarande inte kommit fram till någonting. För tillfället känns det som om jag vaknat upp ur en dröm, en dröm som pågått hela sommaren som jag svävat på moln och helt plötsligt blivit väckt till verkligheten igen.

Det sista jag vill är att det ska ta slut, jag vill absolut inte att det ska ta slut på det här sättet. Att sommaren är slut, gör inte saken bättre.. Att tiden går fort när man har roligt har jag verkligen märkt den här sommaren, jag kan inte ens låta bli att le när jag skriver om den här sommaren. När jag tänker tillbaks!

Jag mår inte bra när jag inte får som jag vill, jag vill alltid ha som jag vill. Men att sommaren är i stort sett slut är ingenting som jag kan göra något åt. Vad händer nu? Jo, jag får panik! Vad har jag gjort i sommar, har jag hunnit med allt jag vill? Ja ni vet, tusen frågot som ploppar upp i skallen. Vad skulle jag gjort annorlunda, borde jag gjort något annorlundA?


Men i min dröm och i min fantasi, kommer sommaren finnas kvar länge ännu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0