Nackdelar med att bli "vuxen"

Som ändå, ganska nybliven 18 åring (3 månader och 8 dagar) så har jag insett att det är inte bara positivt att bli vuxen. Visst blir fördels-listan ganska mycket längre än nackdels-listan, men att ha blivit såpass vuxen att man inte längre får ett påskägg när det är påsk känns lite ledsamt faktiskt. Inte ens en liten present! Jag som älskar presenter/paket, det är väl samma sak föresten?

Förövrigt så firade jag och mitt körkort 1 månad i måndags! För att säga något som är kul, haha. Men jag antar att jag måste bita i det sura äpplet och inse no more påskägg och jag får helt enkelt köpa mig ett eget påskägg och ge det till mig själv nästa år. Men egentligen, påsk är ju över och det känns som att jag har klarat mig utan påskägget ganska bra ändå.. Eller? Nej kanske inte, hade jag fått ett hade jag ju inte klagat. But I guess.. This is growing up!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0