fortsätt simma, fortsätt simma

Today så åkte jag och Rebecca till badhuset för att motionssimma (hurtigt). På bussen till badhuset pratade vi om hur stördande små barn kan vara, ja vi båda har ju erfarenheter från våra småsyskon, och hur föräldrar ignorerar när barnen skriker och skvätter vatten. För den som inte redan hade räknat ut det så var badhuset proppfullt med skrikande och plaskande barn! Lite komiskt, så att säga.

Dock så lyckades vi mer eller mindre oskadda simma oss trötta. Efter simturen så tog vi en tur runt i stan, men tröttnade ganska fort. Rebecca hitta inget som föll henne i smaken och jag hitta en paljettgrej, asläcker, som i dagsläget var liite för dyr för min plånbok (skräLLLLL).

När jag kom hem hjälpte jag min syster med att träna på sitt ridprogram, hon ska för första gången delta i en dressyrtävling. 8 år, stolt över henne. Dock är det ju en liten tävling, mest bara för att prova på!


jag och rebecca, genom åren


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. fina bilder :D!

2009-10-31 @ 12:30:16
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Mm :)



Händer idag då? :D

2009-10-31 @ 13:06:15
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0