DU EFTER PLUGGET, DET LÖSER SIG NOG!

just nu sitter jag i skolan utan bok och har inte en aning om vad jag ska svara på.

Men i alla fall, har en hel hög med plugg (fortfaraaaande) som jag måste göra. Till exempel tre prov denna vecka! Ett manus som ska in + lite annat. Funny! Men det löser sig nog, om jag håller mig någorlunda frisk så jag orkar plugga. Efter skolan idag ska jag och Rebecca gå till ett ställe där det finns balklänningar! Så vi ska kika om vi hittar något som verkar intressant. Har kollat på alla möjliga ställen på internet dock, efter balklänning. Har sett en som är på ett ungefär vad jag söker.. Men vi får väl se vad det blir!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0