I'm so happy!

Har som jag har berättat, kollat på balklänning idag! Åh det var så kul. Har sett en heeel del fint, men jag är ganska kräsen märkte jag snabbt. Alltid var det något som inte var bra, så för min del så kommer det bli att sy upp en klänning! Så nu har min tankeverksamhet satts i arbete, hur vill jag ha den? Jo, jag har faktiskt ganska bra koll på det. Så ganska snart (förhoppningsvis) ska vi åka tillbaka till samma ställe och ta mått och så vidare. Himla skoj!

Min kväll kommer att spenderas i Karlstad i kväll. Fett nice, kommer ha sällskap av blondiner och de är ju roliga har man ju hört! (syftar i blondinskämt) Haha ;-)

Ha en skön kväll folket, vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0