0121

Vilken kväll! Rebecca kom ju hit som jag sa, och vi gick och köpte oss godis (hehe) och laddade upp för idol! Vi har lyssnat på massvis med musik som väcker minnen, bland annat från när vi dansade street dance. Vi var ju även tvunga att prova om vi mindes något från det! Haha ja det var ju minst sagt roligt! Så vardagsrummet förvandlades till ett dansgolv. Mycket trevlig kväll, alltid trevligt med RK.

Vi tittade även på klipp från the Voice -09, Lazee, Mims, Loyd Banks osv! Även tårgas bomben, skrattar lika mycket åt det varje gång, jag som ramla ner i buskar och Rebecca och Louise som står och säger: nu tar vi det lugnt. Yes! Alla sprang som galningar! Haha. The Voice -10!

Nu så har Rebecca precis lämnat mig och jag funderar på att göra sängen sällskap, trött som jag är! Tänkte plugga lite imorgon, tråkig som jag är! hoho. God natt folket.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jag med! :D



Har du haft en bra fredag då? :)

2009-11-07 @ 01:33:25
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0