Finlandsfärjan har anlänt hem

När jag kom hem idag var mormor och morfar här! De har varit på en Finlandskryssning i ett par dagar. Med sig hade dom massa godis (självklart) + två parfymer till mig! Söt hon min mormor, vet precis vad jag vill ha :) Skönt och ha dom hemma för den delen också, jag tycker om min mormor!

Nu sitter jag och taggar för att ta tag i plugg.. Vilket är ett måste idag eftersom arbetet ska redovisas imorgon! Som vanligt väntar jag tills sista dagen, men det är först då jag känner att jag verkligen måste. Konstigt det där. Men men, släpp sargen och kom in i matchen!

Ha en bra dag (av det som är kvaaar)

Kommentarer
Postat av: sophie

nej precis, skulle också vilja se henne men tycker det är ganska dyrt ;p

2009-05-06 @ 18:53:54
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

haha meh, vad jobbigt det lät! jag har typ jätte små och rätt smala fötter därför är de lite svårt för mig att hitta skor och jag menar, hm har ju typ rätt så snygga skor och så som jag gärna skulle beställa men jag vet inte riktigt hur dom skulle sitta så..





jo med mig är det bra, sitter å äter en b&j baked alaska dock så är det lite jobbigt.. har ont i huvudet av någon anledning håller typ på att bli sjuk hehe! vad ska du göra imorgon fredag då? :)

2009-05-07 @ 16:52:14
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0