Oj då

PANIK IGEN!

Vad ska man välja för individuella val inför 3:an då? Ja du, det är frågan! 200p ska väljas.. Det satte i alla fall igång min hjärnverksamthet igen. Jag vet inte vad jag vill välja och en del grejer är det ju meritpoäng på oså vidare (det ska ju tydligen vara bra om man vill läsa vidare)! Jag fattar dock inte allt för mycket av det där, och det är väldigt få kurser som finns på min skola. De flesta ligger på de större skolorna. Jennie försöker övertala mig att välja kurser hon ska välja, hon har nog lyckats att få med mig på idrott och hälsa b kursen i alla fall, svenska c vet jag inte än.. jag är ju lite sugen på att läsa engelska b, engelska är ju alltid bra att ha med sig. Men jag vet inte ännu, jag kommer hinna ändra mig 357 gånger till innan måndag då det senast ska vara inlämnat vad man vill välja! Önska mig lycka till, med att bestämma mig..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner likadant med alla kurser och merit poäng, måste börja fundera ut vad man ska plugga senare så man vet om man måste välja nått extra ämne. Lycka till!

2009-03-21 @ 20:40:40
URL: http://mshellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0