I guess I changed my mind

Det måste vara närmare två veckor sen jag såg Rebecca sist, men idag kom hon hit på besök! Gissa om jag blev glad av att se henne? Vi pratade om allt som hänt sen vi såg varandra sist, och ja, det blev en del! Vi bytte skvaller nyheter och vi funderade en kort stund på vad det är för fel på en del människor.

Eftersom ingen av oss sett Twilight, jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag har varit väldigt emot denna film. En vampyr film, ja, jag tyckte faktiskt det lät töntigt. Men eftersom alla envisades med att säga att den var bra, så blev jag tillslut tvungen att se den. Jag tror faktiskt att både jag och Rebecca blev positivt överraskade när det visade sig att vi satt och var nervösa för vad som skulle hända härnäst. Vi tyckte båda om filmen, synd att film två inte kommer förrän i november ;)




Är det någon som har något annat bra film tips?

Kommentarer
Postat av: rebecca

the note book om du inte har sett den :D

sv: tack för din röst, vinnaren dyker upp inom kort:)

2009-07-19 @ 23:07:06
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Hoppas du får en bra måndag!

2009-07-19 @ 23:31:14
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0