sliiiiiiiiiiiiiiiiiten!

Jag känner mig som en 90 årig. Jag är så trött och har ont i kroppen! Blää.. Det här med att gå och lägga sig tidigt på kvällen och gå upp TIDIGT (05.20) på morgonen är inte min grej. Jag orkar helt enkelt inte sova, men när jag vär somnar så sover jag mellan 3-5 timmar per natt. Ysch!

I alla fall, JENNIE var tillbaka i skolan idag! Det var så kul och se henne, har faktiskt inte sett henne på hela sommaren! Hon har ju varit sjuk ganska mycket på senare tid och rest och varit sjuk osv.! Men i alla fall: det var kul och se henne!

Vad har hänt annars idag? Hm, Louise har skadat sin tå! Hehe, hon är bra på det, det är nämligen inte första gången. Sen så har jag också träffat Amanda på stan en sväng innan hon skulle till gymmet (skräll;) Jag blev faktiskt lite sugen på att skaffa ett gymkort, jag har sagt tusen gånger att jag ska fixa det men har aldrig riktigt fått tummen ur.. Så det får jag väl ta tag i, efter min vacaition till varmare bredgrader!

Nu ska jag ta en promenix i det fantastiska väder vi har här (regn)! Hörs.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha okej :D

Det lär inte gå så bra för mig, har sån fruktansvärd träningsverk xd

2009-08-26 @ 19:36:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: amanda

M:et för Madeleine, och sen gjorde jag ett R och frågetecken. Ifall Rebecca ska med, hö hö hö

2009-08-26 @ 20:19:21
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: Laila

kul med skola nu då? =)

2009-08-27 @ 01:46:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0