yeeey!

Att dra i väg på 18 års fest kanske inte har varit min bästa idé när man inte mått så bra. Dagen efter blev jag tvungen att åka till doktorn eftersom jag inte sovit på hela natten på grund av feber, jag kunde inte heller svälja längre det gjorde helt enkelt för ont. Farbror doktorn konstaterade ganska snart att jag hade streptokocker (stavning?). Jag tror inte det är många som blir glada av att höra sånt, men jag blev faktiskt lättad. För nu kunde jag äntligen tillåta mig själv att vara sjuk.

Så jag har varit en soffpotatis de senaste dagarna och jag har inga planer att ändra på de. Äter massa värktabletter och bara degar! Dessutom så får jag ju faktiskt längre påsklov också, även om det inte är så kul att vara sjuk.. Nu ska jag titta på film, Green Street Hooligans 2. Jag är ju ett stort fan av första filmen faktiskt, men jag har hört att 2:an inte ska vara lika bra. Det återstå att se nu!

Ha en bra daaaag allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0