yo bloggen

Nu har jag precis duschat och sitter och dricker te efter en timme på gymmet + promenad! Inte illa Madeleine. Nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete ikväll. Och vakna med träningsvärk imorgon:) jag har sovmorgon imorgon! Börjar skolan halv 2 imorgon. KUL! Nej, det tycker jag faktiskt inte. Hela dagen är förstörd när man börjar så sent. Vet inte riktigt hur schemaläggaren på våran skola tänker. Visserligen så har vi en inställd lektion (skräll), så vi börjar ännu senare pga det. Men ändå! Jag och Amanda hade en liten diskussion om hur många timmar man spenderar per dag på att vänta och åka buss. Vi kom fram till att vi vill nog inte veta, skulle bara känns som ett bortkastat liv.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på Sex and the city! Sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0