Utkast

Idag har det som alla andra dagar varit en massa dötid i skolan, ja man sitter och väntar och väntar. På ingenting egentligen. En iställd lektion, skräll, det börjar bli vardag att vi får en eller två lektioner per dag inställad eller får håltimme! Visst jag klagar inte, men man tröttnar faktiskt när det vart så sedan vi börja skolan nu. Varför jag klagar är väl egentligen för att jag tycker det är ovärt att åka 4 mil halv tio och komma hem vid halv 7 och ha haft två halva lektioner. Som tillsammans utgjorde lektions tid på ungefär en timme, plus minus. Seriöst, då kan man lika gärna vara hemma en sån dag tycker jag. Våran klass spenderar ju den största delen av tiden i skolan åt rast i stället för lektion. Som sagt så börjar jag tröttna på det, blir nog att skolka fram tills jul som jag sa. Så lärarna hinner få ordning på scheman och allt.


En låt som jag inte kan sluta lyssna
på är faktiskt Katy Perry-I kissed a girl.
Galet bra. Ikväll börjar även Idol gott folk.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0