Livet kan förändras, på för kort tid

When I miss somebody
When she need somebody
When she had somebody
Somebody to somebody
That made you feel like somebody
That somebody is gone
And you need somebody.



Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag ångrar mig, men det kan jag säga: det gör jag! Du har verkligen lyckats, så jävla bra med det här. Trodde verkligen inte det här om dig, men du av Alla visar sig vara en dum jävla idiot! Jag känner mig besviken och lurad.  Korkad, dum. Jag kan inte ens förklara. Hoppas du är nöjd? Var det så här det var meningen att det skulle bli, så du hade tänkt dig? Ajag vet inte. Jag önskar bara att jag kunde be dig dra dit pepparn växer (hårda ord, jag vet), men jag kan inte.. Tack för din fina insats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0