tvkväll

Vad tycker ni om de 16 idolfinalister som nu är klara? Själv har jag inte riktigt någon favorit än, har knappt tittat på idol i år faktiskt. Men det är väl nu det börjar på riktigt så man får börja titta och se vem som blir året favorit! Från det ena till det andra tv programet, antar att det är många som tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik? Jag titta på det idag. Skulle någon vinna över dem skulle min syn förändras på dem, faktiskt. Så jag hoppas faktiskt inte att någon vinner över dem, även om tids nog gör någon det antar jag. Men jag vill inte det, för bättre underhållare än dem är nog svårt och hitta! Haha:) Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med, Filip och Fredrik är så roliga :)

2008-09-26 @ 13:49:45
URL: http://malincaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0