powernap

Jag hatar att somna på bussen. Seriöst! Man sitter där och ser helt, ja ni vet, och vaknar och är helt degig och kan knappt hålla ögonen öppna. Ja då ska man ut ur bussen, in i kylan och gåå hem! Jag har uppförsbacke så gott som hela vägen hem. Det är plågsamt..

Men idag är det fredag och helg! Dagen i skolan idag gick fort, hade nämligen en lektion: Samhällskunskap. Vi pratade om demokrati och sånt! Jag kan inget och fattar ingenting av politik snack. Lyckat! Men jag klarade mig ganska bra ändå, för att inte förstå någonting av det. Ikväll ska jag in på kulturnatt med Amanda. Vi ska titta på Cassandra när hon dansar! Det ska bli roligt faktiskt, men vi hörs senare. Ska fixa te nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0