my mistake

Igår så skrev jag att jag hade varit på innebandy och att det blev 2-2. Det blev det visst inte, 2-3 blev det och vinst till Hagfors! Haha, så insatt var jag i den matchen.

Idag: är jag också hemma från skolan. Jag tror febern har lagt sig nu, men halsen krånglar + att jag är trött. Det kan inte vara normalt att vara trött 24/7? Det måste vara en sjukdom eller nått.. Vi har idrottsdag i skolan idag, tur jag slipper den:) höhö. Man kan typ välja på att cykla 4mil (eller nått sånt) eller spela fotboll. Förra året var jag hundvakt, vilket jag gjorde ganska bra tycker jag! Men i år när jag inte är närvarande med mina uppmuntrande ord i motgång så har jag bf2b i tankarna. Åtminstonde i skrivande stund. För nu ska jag göra mig en god frukost och sen titta på en bra film! Ha en bra dag, hörs senare.


 
Bild från förra årets fotbollsdag

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det stavas mistake

2008-09-25 @ 12:52:43
URL: http://moniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0