jag hatar söndagarrr

Så sant som sagt. Som jag sa tidigare idag: jag tycker inte om söndagar.  Idag har jag hunnit med att träffa mormor, morfar, gamelgubben Erik och min morbror som talade om för mig att min dator går inte att rädda. Då blev jag lite ledsen, men jag tror att den mår bättre av att dö helt än att ha någon datorsjukdom liknade aids. Så snart kommer jag få en ny dator:) höhö. Som mår lite bättre, min förra hade sina stunder om man säger så. Finns väl dom som kanske fattar vad jag menar! ;)

Har även hunnit övningsköra. Första gången jag körde en bil överhuvudtaget så körde jag ute hos mormor, då lyckades jag att köra ner hennes staket! Haha, då höll jag på att gå och gräva ner mig för att jag skämdes så. Men idag så klarade sig staketet som tur va. När jag kom hem så blev den en promenad med fröken Aj.
Nu ska jag duscha och efter det blir en te och tv tittande. Ses gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0