If it makes you happy,

It can't be that bad.
If it makes you happy
Then why the hell are you so sad?


Tack för att du gjorde min måndag, till den värsta av dom alla.
Idag när jag kom hem möttes jag av strömavbrott. Oj tänkte jag. Jag tror, eller jag vet, att jag bor på den gatan som det är mest strömavbrott på. Gatan nedanför mig kan ha ström, men inte i mitt hus inte! Och det är typ 20 meter mellan husen. Det känns ganska knepigt. Men anyway så har min dag redan varit dryg och tråkig.  Så lite strömavbrott gjorde inte direkt dagen värre om man säger så.

Nu ska jag packa lite inför lägret och göra i ordning oboy. bye


Kommentarer
Postat av: Jennifer B

Känns som att livet skulle kunna vara värre eller hur? =)

2008-09-15 @ 19:31:51
URL: http://www.aveny.se/jenniferb
Postat av: Nova

snygg blogg du har, kolla gärna våran :D

2008-09-15 @ 19:41:42
URL: http://ovanlig.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :D sööt blogg du haar.

kolla gärna in min blogg och komentera mm kramar jossan

2008-09-15 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0