I wish I could rip out a page of my memory,

Cuz I put too much enegry in him and me. Can't wait 'til I get through
this phase. Cuz it's killing me, too bad we can't re-write our own history..




Idag är jag hemma från skolan. Jag orka inte gå dit idag, trött på att vara förkyld. Feber som kommer och går som ett brev på posten och min hals som heller inte tycks vilja bli bättre. Så idag fick det bli en dag hemma för att försöka bli bättre. Det kan väl vara värt ett försök, kanske.. Har en huvudvärk som jag haft hela veckan, som inte heller vill släppa. Usch, nu ska jag ta en varm dusch sen se en bra film, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: thanks :)

2008-09-24 @ 12:34:50
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0