det är inte samma sak nu,

goda dagar är förbi.
som petter säger.


Kom nästan nyss hem från skolan, övningskörde hem! Bra gjort Madeleine, jag gjorde det nämligen nästintill felfritt utan några kärringstop. Hade jag fårr tagit körkort nu, hade jag gråtit av lycka. Jag vill vara 18 och jag vill ha kör kort. 1 år 3 månader 17 dagar kvar! Sen ni gott folk. Då blir det ååååååka. Åter till dagen idag då, den va väl som vanligt ungefär. Dryg och ganska tråkig. Tur jag har mina små flickor och Gabbe som underhåller mig när dagen blir lång.

Ikväll blir det fest hon Stina! Trevligt och träffa lite gamla bekanta ansikten. Sen blir det förkörk hos Amanda. Det låter som en bra kväll tycker jag. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig ikväll! (som vanligt.. höhö) Men det löser sig.



I onsdags orientera vi:
    
Fina bilder må jag säga. De visar hur mycket vi gillar Oves orienteringar.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0