Då var det gjort.

Och jag hoppas på det bästa.


Dryg och slitsam dag i skolan. Jag höll seriöst på att somna flera gånger i skolan idag. Dessutom har det börjat en ny tjej i våran klass idag, Alexandra:) Trevlig brud verka det vara, vet inte om jag tycker synd om henne som börjat i våran klass, haha. Ingen kommentar om vår klass.. Vädret! seriöst, jag är trött på reeeegn, det har ju regnat typ hela helgen. Trött trött trött är jag på det. Mitt lilla paraply (som får plats i väskan) är ju trasigt, så nu måste jag ta mig i kragen och köpa nytt. Det känns så tråkigt och köpa paraly, för jag gillar inte regn alla gånger.
Just nu sitter jag bara och softar, haha, ska till gymmet med Amanda senare och pumpa lite. Fick en glad överraskning när mamma kom hem förut, hon kom hem med ett paket, ja lite grejer som jag beställt. Bland annat en väska, strumpbyxor, mössa o halsduk, och en tunika. Då blev jag lite glad.




Bilden är från i lördas, när vi var hos Simon.


Nu ska jag lägga mig och vila en stund, innan gymmet väntar!
Ha det fint allesammans, ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0