Vilken dag! haha

Vill ni veta en kul grej? Min kjol gick sönder i skolan idag (sömmen gick sönder bak i rumpan..). När detta upptäcktes av Louise, som för övrigt alltid kollar på min rumpa, utbröt en viss panik. Jag menar jag kan ju inte gå runt så en hel dag i skolan! Louise, Josefin och Jennie hade ganska kul och detta, lika så en del andra i klassen. Men jag kände att jag ville inte dela den glädjen med resten av skolan. Så tur o oturen hade jag väl kan man säga, vi hade gympa i dag och i väskan fanns alltså ett par mjukisbyxor och skor. Eftersom jag inte tycker att pumps passar så bra till mjukisbyxor fick jag gå i gympaskor idag. Jag kanske också ska påpeka att jag ALDRIG HAR GÅTT I VARKEN MJUKISBYXOR ELLER GYMPASKOR till HUC (skolan). Så det har varit en ganska jobbig dag idag. Låter väl inte så jobbigt kanske. Men jag gillar verkligen inte att gå i mjukisbyxor eller gympaskor bland folk, bland så mycket folk! Haha, men idag så bjöd jag på det!



Bilden är från lägret vi var på, i september?
fr v: jag, Josefin, Jennie & Lollo!

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: Härligt att höra! =)

2008-10-15 @ 18:11:19
URL: http://andreaaggestal.blogg.se/
Postat av: Shanelle

SV; Jag med! =)

Mysig bild btw! :D

Kram kram

2008-10-19 @ 15:48:15
URL: http://shanellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0