so I guess I'm still waiting..

Sisådär halva lovet har passerat. Jag har inte bloggat speciellt mycket, jag har inte haft ork till att göra det. Jag menar, jag har inte haft något att skriva, jag har inte haft lust helt enkelt. Men nu idag så är jag tillbaka, i alla fall för nu. Igår hjälpte jag Aj att färga håret, hon skulle nämligen på festligheter idag! ;)

Bilden är inte speciellt ny, men jag laddar upp den ändå!
Pratade även med Fröken A om helgens bravader, hon skrattade. Åt mig och att jag alltid lyckas, ja, i stort sett med det mesta! Och jag kan ju inte annat än hålla med..

Kommentarer
Postat av: amanda

du är rolig du gumman min.

2008-10-29 @ 14:56:03
URL: http://moniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0