Just how much I..

Jag är minsann duktig! Idag har jag hunnit med lite grann, bland annat övningskört. Dock mest runt i samhället, lite finlir sådär. Men det gick superbra faktiskt! Jag vet att jag tjatar, men jag vill HA KÖRKORT! Nu nu nu! Det är länge kvar tills jag fyller 18. I vissa delstater i USA får man ta körkort vid 16års ålder! Varför har vi inte så i Sverige? ..

Jag har även intagit gymmet med Aj. Trevligt! Och dessutom ganska välbehövligt. Hade inte sett henne på ett tag, det var mysigt faktiskt. Nu har jag precis duschat och målat mina nails! Så nu har jag precis satt mig ned och jag funderar på vad som kan tänkas hitta på på idrottsskolan imorgon? Förra veckan hade vi lite snålt med lekar åt de små liven. Imorgon ska vi ha en hel upp sjö av lekar. Ett litet problem dock: jag kan/vet inga lekar? :p haha. Men det löser sig. Men ska skriva klart det där nu. Sen blir det sängen! Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: laijna

Roligt att övningsköra :D

2008-10-21 @ 20:20:04
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0