hemma!

Jag tror man uppskattar att vara hemma mer, när man har varit borta ett tag. Det gör i alla fall jag


Kom precis hem nu. Äntligen, det är så tråkigt att åka tåg. Men Stockholm var som de flesta andra gånger: underbart! Igår när vi kom fram åkte vi till lägenheten, på Östermalm. Sedan gick vi och käka Italienfood på en resturang i gamla stan. Det var en mysig resturang må jag säga med god mat, hehe. Det gillar jag! Eftersom vi alla tre var ganska trötta efter tåg resan gick vi genom Stockholm hem efter vi ätit och typ sov! Dagen där på väntade ett lite mer stressigt schema (idag). Upp på morgonen och gör sig i ordning och åka till globen för att se: High School Musical the ice tour! Som jag tyckte var hur bra som helst. Jag och alla andra små flickor i 8-11 års ålder.. Haha. Dom är ju grymma på att åka skridskor, själv kan jag knappt stå på ett par! Efter denna föreställning åkte vi in till Stockholms centralare delar för att spendera lite pengar, vilket vi gjorde också. Jag fick med mig lite grejer hem! Alltid lika roligt. Det tar på krafterna att springa runt och åka fram och tillbaka. Men ändå skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bo i Stockholm, ett tag i alla fall.

Och föresten, ni ser väl att jag har ny design? Även denna gång står AJ för designen och det tackar vi för!
Nu ska jag göra mig te och smörgås. Hur har eran helg varit? pusss.

Kommentarer
Postat av: Filippa

okej, har du shoppat någonting? :)

och har du ny design :D ?

2008-10-12 @ 11:00:08
URL: http://filsa.blogg.se/
Postat av: aj

den är inte klarrr...

2008-10-12 @ 11:45:28
Postat av: ANGELICA

Snygg blogg! :) Puss

2008-10-12 @ 11:54:06
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0