hemma nu!

Nu är jag hemma igen! Kom nyss hem, nästan. Var ute med Louise och Josefin igår som ni vet. Det var mycket trevligt faktiskt. Nog för att själva festandet kanske inte blev så lyckat, men det var kul ändå. Och när man får spendera tid med dessa två underbara människor, har man inte tråkigt! Ska bara tillägga att det var STORM ute igår också, vi fick ju promenera en del.. Natten spenderades på Hagalund med trevligt sällskap. (A) När morgonen sedan kom, så gick vi till Gruvlyckan där vi sedan tog farväl och jag gick till Louise. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle hälsa på Josefin på jobbet och ta en fika. Så vi tog bussen ner till city och gick till Mat&Muffins, där Josefin jobbar, och tog en fika. Vi pratade om allt och ingenting och vi pratade även med Josefin som var mitt uppe i jobbandet! Jag har haft en himla bra helg faktiskt, spenderat den med människor jag tycker om!

Har ni haft en bra helg? :)


Bilder från: vandringslägret 27-28maj 08
   
Louise och Gabriel


Gabriel och Josefin

(Gabriel har en viss förmånga att vara med på alla kort)


Kommentarer
Postat av: Malin

HUNDENS RÄTT



Ingen vill se våra hundar plågas på något sätt. Men nu när vi kan göra en ändring på detta, varför inte även hjälpa hundar utomlands såsom Kina där oskyldiga hundar plågas i onödan. Gör som mig och skriv ditt namn på namnlistan till hundens rätt och gör detta möjligt.



Det skulle betyda oerhört om du ville skriva upp ditt namn samt kopiera bild-länken på min sida och att du lägger upp den på din så att fler skriver upp sig på listan.



http://olsonmalin.blogg.se/2008/october/hundens-ratt.html



TUSEN TACK, Med vänliga hälsningar Malin

2008-10-26 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0