hard work, work!

Idag har jag minsann varit duktig! Jag har övningskört vilket gick finemang. Jag har också gjort klart lektionen till idrottsskolan, gjort klart uppgifterna till fritidsturismen (nästan alla) och är nästan helt klar med uppgiften till ungdomskulturerna. Jag är stolt över mig faktiskt. Tänkte att jag gör det jag inte är klar med imorgon. Det går nog fort när jag väl börjar med det + att jag ska försöka skriva min novell imorgon också. Jag har problem med vad jag ska skriva om, men det löser sig! Nu ska jag smaka på mammas nybakta bullar :) Har ni läsare haft en bra dag? Puss!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar. helt ok dag ;D

2008-10-07 @ 21:15:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0