dagen idag

Idag har jag faktiskt vart på ganska bra humör nästan hela dagen! Har inte gjort så mycket i skolan (som vanligt) haft ett svettigt gympapass. Haha, dock tog jag inte det så seriöst. Vilken skräll det är också. Efter skolan hämtade mamma upp mig vid busstationen och vi åkte till Bergvik med mina systrar. Mamma frågade mig vad jag ville ha i julklapp idag, det blev som en liten påminelse om att det faktiskt snart är JUL! Jag vet inte vad jag vill ha i julklapp och jag tycker inte så mycket om julen heller för den delen. MEN SNART SÅ FYLLER JAG ÅR! Det ska bli roligt faktiskt. Hela 17 stora år :)

Men nu då. Jo nu ska jag fortsätta med mitt pluggande som jag började så bra med igår! Har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0