världen förtjänar inte dig

Jag vet inte vad jag hade väntat mig av dig, ett annat svar kanske? Du gör mig förvirrad och jag vet inte vad ja håller på med. Jag borde väl ha förstått att det inte var som jag hoppades på? Jag menar, det är ju ganska uppenbart att det aldrig kommer bli de. Känns som att jag borde kasta bort det lilla hopp jag har kvar och börja om på nytt. Men det är ju lättare sagt än gjort..

Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss.
Vad jag bryr mig om nu,
är att aldrig ge hjärtat rakt ut.
Vad jag bryr mig om är att höra dig
andas. veta att du är nära förlåt, nu slutar jag..


jao, hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0