time won't wait

Onsdagen den 13 augusti spenderade jag med min kära vän Rebecca!
Längesen jag träffade henne så det var kul och träffa henne, på fredag åker vi till Stockholm för att installera oss in för The Voice Show 08! Som är på lördag. Artister som Adam Tensta, Petter, Mange Schmidt och Flo-Rida ska dit. YEY;D Ser fram emot helgen, åker på fredag och kommer hem på söndag. Så det blir shopping och the Voice! 
Men åter till dagen idag, jag färgade håret. Tre gånger! Egentligen blev det väl ingen drastiskt skillnad, lite ljusare. Men jag vet inte om jag är nöjd. Känns som det ser konstigt ut. Har ingen bild på det heller, så det får ni inte se! SYND OM ER. Vi pratade en massa strunt och en hel del viktigt också, skrattade och åt glass. Ungerfär som alltid, men det är alltid lika roligt! Ett hett samtalsämne under dagen var bland annat klädsel till Stockholm, har börjat packa lite. Vi ska bara borta i tre dagar och jag har panik för att jag inte vet vad jag vill ha på mig. Men så är det så gott som alla sju dagar i veckan för mig. Så det löser sig efter att ha sprungit runt i huset och letat och funderat vad man ska ha på sig idag. Vanligt tjejproblem I guess. Istället för att leta igenom huset idag, letade jag i min dator efter gamla kort som jag och Rebecca tittade på, gamla minnen väcktes när man tittade på korten. Både bra och dåliga, roliga och tråkiga. 
Dagen idag har i alla fall varit bra! Hur har eran dag varit?

Nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra. För jag är inte speciellt trött så sova är ute slutet. Te och smörgås låter ju ganska lockande just nu. Så får det även bli! Puss gonatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0