står ensam kvar

Härliga väder..
Amanda ringde och väckte mig imorse vid halv12, så det var bara och kliva och och be ge sig till 22;an. Amanda ville att jag skulle hjälpa henne att färga håret innan Turkiet som hon är på väg till lite senare ikväll. Cassandra var även där på besök så vi åt lite tacos och sjöng även en del Singstar. Som ett litet avskedskalas.

Nu har jag precis kommit hem, för nu skulle de åka till flygplatsen.
Jag har lånat en hög med filmer från Amanda som jag ska se under veckan eftersom det ska regna hela veckan här hemma. SVENSK SOMMAR, kallas det. Aja, kommer sakna Amanda när hon åker i alla fall.

Den 15augusti är det tänkt att jag och Rebecca ska åka till Stockholm och de The Voice Show dagen efter. Ska bli trevligt! Inte sett allt för mycket av henne i sommar, längesen jag prata med henne också för den delen. Ska försöka få tag på henne nu i veckan och se om hon lever:)
En annan människa som jag ska försöka få tag på är Emma, hon är omöjlig. Har en del att prata om med henne. Snart har hela sommarlovet gått och jag har knappt träffat någon av dom, känns lite sådär fakiskt. Men det ska det bli ändring på!


Mja, för att prata om något helt annat så vet jag inte vad jag vill med någonting, jag vet inte vad jag själv känner. Känns som att alla har någon, men jag har ingen. Allt känns bara värdelöst just nu och det suger. Bara för det ska jag se filmen, Fjorton suger nu.
Ha det bra, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0