putte i parken

Ja, då var man hemma. Lite tidigare än vad det var tänkt men de var så det fick bli.

Sammanfattning av pip:
Hur jag ska summera dessa dagar vet jag inte riktigt, men en sak har jag och Amanda i alla fall kommit fram till; vi är inga festival människor! Att tälta har aldrig vart min grej faktiskt och det var det inte nu heller, ett klart exempel på detta är att vi flytta runt i olika tält och sov aldrig i vårat eget eftersom det säcka ihop.
De två första dagarna var det stekande sol och galet varmt, men vad vore en festival utan regn? Det utlovade regnet kom idag och det spöregna där av anledningen till att vi åkte hem tidigare än beräknat. Men vi har hunnit med en del ändå, bland annat sett Adam Tensta, Håkan Hellström, Hardcore Superstar och Petter. Stoppat i oss en och annan godis bit, gått en massa, träffat människor av alla olika sorter: fula smarta smala dryga, tråkiga roliga. En blandning kan man säga, men roligt har det varit! Närmare 7000 besökare besökte igår, fredag, pip!

Så mycket mer och säga har jag inte nu,
att jag nu faktiskt ska sova i en säng i natt känns underbart!
puss hej då:)

Kommentarer
Postat av: m-o-n-i-z

jag saknar dig redan HEH

2008-08-04 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0