Karlstad

Efter att ha tillbringat en helg i Stockholm känns Karlstad ganska litet. Eller ja, väldigt fjuttigt. Efter 20 minuter har man sprungit igenom alla affärer och anser sig som klar. Jag menar, det finns ju knappt något att titta på. Det känns helt sjukt. 
Men idag har jag i alla fall varit i Karlstad och insett att skolan börjar på fredag. Suck! Jag är inte det minsta sugen på att börja skolan, gå upp vid halv sex för att man ska med bussen tio i sju och åka buss fyra mil. För att sedan sitta i skolan och vänta på alla andra som anländer 30-40 minuter senare! Helt sjukt, bara för att de bor närmare skolan. That's fine, men vi som bor utanför Karlstad då? Buss förbindelserna är en katastrof. Men har man haft det så i ett år kan man väl ha det så i två år till, eller? Fick se vårat nya schema igår också, Gabriel visa mig på någon skolhemsida. Inget bättre schema i år mot vad vi hade förra året, usch. Men men, som sagt: två år kvar till studenten! Det ska bli härligt.

Men som sagt idag var jag i Karlstad med Rebecca. Vi gick runt och kikade lite grann. Med mig hem fick jag en vit t-shirt, typ oversize, en ring, ett armband, en sjal och underkläder. Alldeles strax ska jag och mamma skicka efter lite saker från H&M också, sen ska jag skicka efter en snygg stickad tunika jag sett på Nellys hemsida.

Har ni haft en bra dag?
Det har jag i alla fall, puss hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0