Datorproblem

Jo, som jag skrev häromsistens så hade jag vart på ikea med mamma och införskaffat lite nytt till rummet. Efter en hel del skruvande och sånt där, så var allt på plats. Så det blev väl helt okej, bättre än förut måste jag säga.

Oja, den taskiga uppdateringen beror på problem med datorn för den som inte visste. Typ virus o grejer. Ajaj. Men det ska nog fixas nu i helgen så vi får väl se hur det blir. Om datorn blir något bättre. Och så får vi väl se om jag blir något bättre på att uppdatera.
Inför helgen har jag noll med planer. Eller typ kika innebandy och följa med mina systrar till stallet. Det är väl vad som står på schemat. Vad som kan tänkas hitta på mer, återstå att se. Höhö.

Nu blir det pannkakor och glass. puss hej:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

måste fråga, hur fixade du sådan klocka till vänster där? :)

2008-08-29 @ 19:09:04
URL: http://ladyvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0