blogg.

Ja, nu sitter jag här igen. Läser andra bloggar och tittar på min egen. Jag vet inte men jag känner mig inte direkt som en bloggare. Har aldrig direkt något vettigt att säga,  känns ju inte direkt som att min blogg är intressant att läsa. Svårt att förklara hur jag menar..  Men i alla fall så känner jag mig inte som en bloggare. Mer som en "wannabe" bloggare. Ja, ja.

Ävén idag har jag övningskört med mamma, vi stannade till på ett glasscafe och åt glass! Alltid lika mysigt. Dock är det ungefär 1 år och 4 månader kvar tills jag får ta körkort. Det är inte alls lika mysigt, jag vill ha körkort nu! Det skulle vara skönt och ha det faktiskt, skönt och fylla 18! Men som sagt, det är ju ett tag kvar..
Kvällen spenderades med min vän Gabriel! Vi tog en kortare promenad sen gick vi hem till han och lirade lite GH. När han sedan insåg att jag var bättre än han bytte han så vi spelade något bil spel som jag inte förstod allt för mycket av. Bilar är ju inte direkt min grej. Inte tvspel heller.. Men det var trevligt!

Om 2 dagar kommer Amanda hem från Turkiet! Jag undrar lite hur hon har haft det faktiskt. Ska bli kul att hon kommer hem, har saknat henne!

Nu ska jag faktiskt sova, sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0