basket

Gabriel ringde förut. Så jag blev med han och Albin ut och spela basket. Jag gillar verkligen inte basket, men jag hade ändå inget annat för mig. Det var inte så kul och spela med dom heller eftersom dom gjorde allt för att jag inte skulle träffa korgen + att dom fuska. Vi spela något som de kallade 21:an. Dom kom på nya regler och fusk hela tiden! 
Som tur var kom Rebecca en stund senare. Vi dansade istället någon hiphop blandning(av den farliga sorten;), haha galet kul! Albin hade ju sin bil med, så vi spelade musik där. Trevligt var det!


Alltså jag börjar få ångest för att vi börjar skolan på fredag. Jag vill verkligen inte! Jag vill inte, vill inte, vill inte! Ska väl bli kul och träffa alla, men resten lixom! :p haha fy. Aja, nån dag kvar på det underbara sommarlovet i alla fall!



Två bilder från Stockholm & The Voice! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0