119

Idag är det 13dagar kvar av sommarlovet!
det känns, hmja, mindre bra.. Har börjat fundera på vad jag har gjort i sommar, har kommit fram till att jag faktiskt inte gjort allt för mycket. Som idag:
Dagen började med att jag vaknade vid klockan 1. Efter att jag vaknat till liv och ätit frukost, vilket brukar ta ett tag, städade jag mitt rum (1-0 till mig!). Senare övningskörde jag och mamma, vi åkte förbi Munkfors där vi stanna och åt glass. När vi kommit hem åkte mamma för att hämta mina systrar hos Ingela och jag stannade hemma och tog ett varmt bubbelbad och drack te. Jag har faktiskt inte orkat gjort någonting idag, det mesta har bara verkat tråkigt. Kollade även nyss på film, Tristan och Isolde. En tragisk kärlekshistoria som jag på någotvis tycker är gullig. På nått sätt tycker jag att det är bra att den inte slutar lyckligt, alla andra kärlekshistorier slutar ju alltid lyckligt. Men så är det aldrig i verkligalivet lixom.
Klockan har nu passerat midnatt och jag funderar på att se ännu en film eller sova? Ja det märks.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0