UF, vare ja..!

Idag har jag, Louise & Josefin fixat lite grejer till Wettergrensdagen som vi ska på med UF-företaget. Känns skönt att vi har kommit i gång lite åtminstonde, eftersom själva företaget legat på is ett tag nu.. Ganska länge. Eller man kanske kan säga att det har gömt sig under all snö?

Flera tak har ju ramlat in (bland annat ICA Maxi i Kristinehamn) och människor har dött för att snön fallit över dom, seriöst! När ska det sluta snöa? Vanligtvis brukar jag faktiskt inte ha någonting emot snö, men nu har det faktiskt gått för långt! Tänk va härligt det skulle vara med blå himmel, skinande sol och knoppar på träden. Nu låter jag som en lite tant, haha.



Jag, Louise & Josefin - i höstas

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jättefin bild :)

2010-03-02 @ 00:30:49
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0