Once again the sun is rising

Sådär! Vad jag är duktig, jag har precis ringt till Halebop för att jag skulle skälla på dom, för att alla man pratar med säger olika saker..! Men jag skällde inte så mycket, haha. Jag fick prata med en jätte trevlig tjej (tänk att det finns trevliga människor som jobbar på kungtjänst) hon skulle i alla fall ringa mig senare i veckan om det gick att fixa så jag får det nummer jag har nu till mitt nya abonnomang!

Förövrigt så är jag stolt att jag äntligen ringde, haha. Jag hatar att ringa till kundtjänst och sånt! Av någon konstigt anleding så vet jag aldrig vad jag ska säga + att jag börjar stamma. Stackars människor som behöver prata med mig, dom lär ju inte fatta någonting!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Anmäl dig till Veckans blogg och vinn en länkning! http://isabellebermsten.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html

Lycka till!

2010-03-02 @ 14:19:00
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0