M-MUFFINS!

Lousie har varit på besök, vi baka chokladmuffins.. MUMS! Käka smet och tryckte muffins.. :-) DET VAR GOTT. Så här i efterhand kan man ju fundera på om min balklänning kommer passa mig.. Haha, men det var gott!! Och dessutom är det inte varje dag som Louise kommer på besök!


summer of 2009..


Jag måste sluta trycka i mig så mycket socker som jag gör! Det är inte bra på någotvis.. Eller ja, det är så jag laddar inför beach 2010! En del tränar, jag trycker socker. Jag kommer se ut som en blek köttbulle om jag fortsätter såhär! Fast imorgon ska det dansas som aldrig förr, dansa bort allt! Studentfest på TEMPEL IMORGON! det kommer bli kanon.

Nu ska jag ladda för tv kväll!
-dating in the dark
-desperate housewives
-cougar town


puss.

Kommentarer
Postat av: CArin

ååå vad härligt med studentfester. Det var en rolig tid, studentåret.....



ä, jag tror man bli söt av en massa socker. och det är ju bra =)

2010-03-17 @ 12:35:43
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0